Subscribe Us

نعتِ رسولِ مقبول ﷺ (شانِ عالم کیا کہوں)





نعتِ رسولِ مقبول ﷺ 


نُور پھیلا ہے جہاں میں شانِ عالم کیا کہوں

دل میرا یادِ نبی میں تڑپتا ہے کیا کہوں

ہے ندا آقا کی مجھ کو وہ بُلاتے ہیں ابھی

جُولی بڑتا ہے گدا تیرا یا نبی کیا کہوں

روحِ اقدس پاک تیری پیکر ہے نُور کا

آیا ہوں در پے میں تیرے یا نبی کیا کہوں

محفلیں ہوں یاد میں تیری میرے آقا

رونقیں بکھڑتا ہے تُو یا نبی کیا کہوں

کوئی رنج کوئی ہے جادو کوئی چیز نہ چل سکی

ساتھ ہمراہ ہو تُو جس کے یا نبی کیا کہوں

چھوڑ جائے عالم ہم کو اِس سنسار میں

تُوڑ ڈالا ہے رشتہ قُرب کا کیا کہوں

ہو جاؤں غافل میں جب اپنی ذات سے

دل میں آتا ہے ہمیشہ تیرا ذکر کیا کہوں

میں کیا کہوں میں جہاں ہوں میں تیرا احسان مند

رہتا ہوں میں ڈوبا تجھ میں یا نبی کیا کہوں

نور پھیلا ہے جہاں میں شانِ عالم کیا کہوں

دل میرا یادِ نبی میں تڑپتا ہے کیا کہوں


مولخ محمد شفیق اور محمد عدیل شفیق





Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad